Zamek Sarna i Radków

Czasami wycieczka wygląda tak jak 29 czerwca 2022 r...
Kiedy autokar rusza, zaczyna padać deszcz.
Dojeżdżamy do zamku Sarny w Ścinawce Górnej - rozpoczyna się burza. Zwiedzaniu towarzyszą grzmoty, na dworze leje. Po zwiedzaniu zostajemy więc w przytulnych wnętrzach kawiarni zamkowej - pyszna kawa, ciasta lub tiramisu smakują niebywale.
A tymczasem burza odchodzi, chmury unoszą się i pogoda poprawia się. Jedziemy nad zalew w Radkowie by podejść na platformę widokową na Guzowatej  /450 m n.p.m/. Strome ale krótkie podejście wyprowadza na fantastyczny punkt widokowy skąd przy dobrej pogodzie widać najwyższą część Gór Stołowych.
Pogoda poprawiła się na tyle, że mogliśmy spędzić tam dużo czasu niestety nisko wiszące chmury przykryły partie szczytowe gór. Korzystając z poprawy pogody zeszliśmy do Radkowa - na zwiedzanie i pyszne lody. Kiedy zbliżaliśmy się do autokaru, znowu zaczął padać deszcz...
I już do końca podróży padało.
Pomimo tego wycieczka Towarzystwa Oświatowego Ziemi Dzierżoniowskiej w Góry Stołowe była bardzo udana.